نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 17 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

خسته ام

1391/10/5 23:56
نویسنده : مامان منتظر
1,451 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا امشب دلم گرفته خستم خسته.....

خسته از بازی روزگار, خسته از این زندگی.خدایا میدونی دردم چیه فقط تو میدونی چیزی که نمیتونم حرف بزنم نمیتونم به کسی بگم خدایا کمکم کن کمکم کن چیزی که دوباره داره دیوونم میکنه پوچ باشه اگه باشه اگه فکرام درست باشه دیگه اینبار تحملشو ندارم

خدایا دلم گرفته خدایا خیلی تنهام .........خیلی تنهام............

نمیدونم چرا اومدم اینجا ودارم اینا رو مینویسم شاید به خاطراینه که با هیچکی نمیتونم درد ودل کنم لااقل اینجا با فسقلیم حرف میزنم سبک میشم

 

خدایا چرا ؟خداجونم نمیخوام ناشکری کنم ولی چرا دیگه روی ارامش نمیبینم ؟میدونم گناهکارم ولی صدبار توبه کردم ولی جزاشم دیدم چرا اخه چرا زندگیم درست نمیشه؟

یارب منو به خودت نزدیک کن نزدیک و نزدیک تر من فقط تو را دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)