نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 17 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

دعا

1392/5/15 0:41
نویسنده : مامان منتظر
681 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 27 ماه رمضان بود.تو این روزا مخصوصا شبای قدر خیلی دعا کردم برای همه برای همه چیز مخصوصا

برای کسایی که دوست دارن مادر وپدر بشن که خدا به حق این ماه پر فضیلت دامنشونو سبز کنه.

خدایا من به تو ایمان دارم و فقط از تو حاجتمو میخوام خودت میدونی من امیدمو از دست ندادم و ته دلم امید

دارم که ی معجزه میشه پس نا امیدم نکن.من به حرفای پزشکا کاری ندارم اونا میگن ما اصلا نمیتونیم

هیچوقت بچه خودمونو بغل کنیم با هیچ عملی با هیچ دارویی نمیشه خیلی دنبالش رفتیم ولی نمیشه یعنی

اصلا فایده نداره خدایا تو کمکم کن بهم صبر بده تا بتونم مقاوم باشم شاید لایق نیستیم  ما حکمت کارتو

نمیدونیم فقط کمکم کن هیچ وقت ناشکری نکنم و اگر صلاحمون هست اگر دلت به حالمون سوخت ی بچه

سالم و صالح بهمون بدی.

 

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)