نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 22 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

خدا

1392/6/7 22:15
نویسنده : مامان منتظر
464 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم :خدایا از همه دلگــــیرم 

 

 

گفت:حتی من؟

 

گفتم :نگــــــران روزیم؟

 

گفت:آن با من.

 

گفتم :خیلی تنهــــایم؟

 

گفت:تنهــــاتر از من؟

 

گفتم :درون قلبـــــم خالیست!

 

گفت:پرش کن از عشــق من !

 

گفتم:دست نیــــاز دارم.

 

گفت:بگیـــــردست من!

 

گفتم:از تو خیــــلی دورم

 

گفت:من از تو نه

 

گفتم:آخر چگونه آرام گیـــرم

 

گفت:با یاد من

 

گفتم:با ای همه مشکل چه کنــــم؟

 

گفت:توکــــل به من

 

گفتم:هیچ کس کنـــارم نمـــانده

 

گفت:بجز من!

 

گفتم:خدایـــــا چرا اینقــدر می گویی من؟

 

                              گفت:چون من از تو هستـــــــم!وتواز من!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)