نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 21 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

تصمیم جدید

1392/7/18 20:01
نویسنده : مامان منتظر
697 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم و فسقلی خودم.

این روزا ی کم حالم بهتره چون میخوام ی تصمیم مهم بگیرم و دارم با اون تصمیم وقتمو میگذرونم.چه تصمیمی؟؟عجله نکن میگم ,ولی مطمینم بعضیا خیلی تعجب کننتعجب

من و همسرم داریم به این فکر میکنیم که یک بچه رو بیاریم و به فرزند خوندگی قبول کنیم لبخند

مدتیه دارم به این فکر میکنم که شاید فرشته ما حتما نباید از پوستو خون و استخونه ما باشه بلکه میتونه از قلب منقلب از احساس من باشه .وقتی خداوند به ما انسانها قدرت محبت کردن داده و چیزی که به عشق منتهی میشه پس میتونیم این عشق و محبت رو به فرزندی که از قلب من متولد میشه ابراز کنم.

هر کار خدا حکمتی داره فکر کنم تو این هیچکس شک نداره شاید حکمت بچه دار نشدن ما هم این باشه که ما رو اینجوری امتحان کنه که ایا حاظریم به فرزند بی سرپرستی محبت کنیم و اون رو از خود خودمون بدونیم؟

اینجوری هم ما بچه دار میشیم و زندگیم رنگ و بوی تازه میگیره و هم اون بچه صاحب خانواده میشه اونم خانواده ای مثل ماچشمک

ما این مساله رو هنوز به کسی نگفتیم ولی قطعا با مخالفتهایی مواجه میشیم که باید خودمونو برای اون حاضر کنیم.

البته من میخوام بعد از استخاره گرفتن اگر خوب اومد سریعا به دنبال کاراش برم .البته خودمو به دست تقدیر میسپارم و از درگاه خدا ناامید نیستم چه بسا در حین انجام و انتظار برای این کار موقعیت درمانمون پیش بیاد و شانسمونو بخوایم امتحان کنیم و یا حتی از لطف خدا طبیعی باردار بشم.

ولی فعلا که هیچ کدوم اینا نیست تنها گزینه موجود همینه که گفتم

دوستای گلم برامون دعا کنید تا خدای مهربون بهترینا رو برامون بخواد

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)