نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 17 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

یا امام حسین

1392/8/15 22:02
نویسنده : مامان منتظر
839 بازدید
اشتراک گذاری

امشب ,شب سوم محرمه.جمعه روز همایش شیر خوارگان حسینیه.پارسال نذر کردم اگه امسال حاجتمو گرفتم هر جوری هست امسال میرم به مراسم .ولی نشد ولی خدا نخواست.

دلم شکسته دلم گرفته خدااااااااااااااااااااااااااااااا

چرا داری همه درا رو روم میبندی به خدا تحملشو ندارممممممممممم.اخه این چه ازمایشیه ؟؟چه گناهی به درگاهت مرتکب شدم که با من این کارو میکنی؟

الان که دارم تایپ میکنم گریه امانمو بریده.

چند سال پیش که انقدر زجر کشیدم اونم تو محرم بود به امام حسین پناه بردم الانم دوباره محرمه  باید بفهمم به خاطر همون مساله نمیتونم بچه بیارمممممممممممممم

یا امام حسین کمکمممممممممم کن تر جدت کمکممممممممم کن .التماستون میکنم

کم اوردم کم اوردممممممممم دل شکستهگریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ندا
15 آبان 92 23:35
دوست خوبم ایشاالله زود زود حاجت روا میشی مطمئنم. با اجازه اددت کردم دوست داشتی پیش منم بیا
لطیفه
4 آذر 92 21:25
سلام ددوست منتظرم ایشالا به حق امام حسین یه نی نی سالم و صالح بیاد تو دلت و 9 ماه بهت بچسبه به وبلاگ نی نی آینده منم سر بزن خانمی تنهام نزاریا منم 8 ساله منتظرم ممنون که پیشم اومدی دوست خوبم.چشم حتما به وبلاگت سر میزنم
ندا
30 دی 92 11:07
آدرس جدید وبلاگ کیان: shahzadekian.loxblog.com
پرتو
1 بهمن 92 20:21
سلام دوستم انشاالله به زودی حاجت روا شی و فرشتت بیاد توی دلت الهی آمین با اجازه لینک شدین خوشحال میشم به منم سر بزنی
مامان منتظر
پاسخ
مرسی پرتو جان.چشم حتما دیدن میکنم از وبلاگتون