نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 16 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

3سال گذشت

1393/6/12 0:53
نویسنده : مامان منتظر
916 بازدید
اشتراک گذاری

3سال گذشت از زمانی که تو را صدا کردیم و نیامدی.عزیزه مادر چقدر ناز داری تو .نمیدونم چطور میخای بیای پیشمون فعلا که ما رو بین چند  راهی گذاشتی.دلم تنگه برات تر خدا هر جا که هستی هر جور که میخوای بیای زودتر بیا .بیا که دیگه طاقت ندارمدلشکسته

اگه قراره  دختر نازدونه من از اسمونا بیاد از خدا میخوام تا چند ماهه دیگه تو بغلم باشی و خونمونو روشن کنی.بوس

اگرم کوچولوی من قراره بیاد تو دل مامانی بازم از خدا میخوام تو رو زودتر بزاره تو دلم تا این انتظار لعنتی تموم بشه.

از همه دوستام میخوام برام دعا کنن .محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان اهورا (نرگس)
12 شهریور 93 1:32
سلام...وبلاگ زیبایی دارین!!!!خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و با نظر ارزشمندتون در بهتر شدن وبلاگم کمکمون کنید...
زهرا
14 شهریور 93 12:00
مامان منتظر شما براي فرزندخوانده اقدام كردين؟ما هم قراره تاهفت هشت ماه ديگه كه داروهامون تموم ميشه اگه هيچ نتيجه اي نداشت بريم دنبالش*التماس دعا*
مامان منتظر
پاسخ
بله عزیزم .انشالا که هرچی صلاحتونه بشه
مينا
23 شهریور 93 7:23
سلام مامي منتظر منم تصميم شما رو گرفتم ولي هنوز هيچكي جز خودم و همسرم نميدونه . البته با توجه به شرايط خاصم متاسفانه تا يك يا شايد دو سال ديگه نميتونم اقدام كنم . اينشالا كه خيره براتون و يه فرشته آسموني نصيبتون بشه . با اجازه لينك شدين
مامان منتظر
پاسخ
مینا جان همیشه به ما سر بزن.خوشحال میشیم