نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

تقدیم به دختر عزیزم

1393/7/15 23:22
نویسنده : مامان منتظر
913 بازدید
اشتراک گذاری

چشمای بسته تو رو با بوسه بازش میکنم

قلب شکسته تو رو خودم نوازش میکنم

نمیزارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا ,بهونه هاتو میشمارم

جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

هر چی که دوست داری بگو حرفای قلبتو بزن

دلخوشیهات مال خودت دردودلات برای من

من واسه ی داشتن تو قید یک دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت

کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زهرا
24 مهر 93 10:13
سلام مامان منتظر جون فك ميكنم مشكل شوهرتو هم مثل شوهر منه منم حركت و شكل اسپرم شوهرم صفره تازگيا به خاطر پيشنهاد يكي از فاميلامون ميريم پيش دكتر روازاده توي تهرون خود دكتر گفت خيليها بدتر از شمابودن و جواب گرفتن ماداروها و زالو درماني رو شروع كرديم گفته 4ماه ديگه بايد بريم آزمايش خيلي استرس دارم ميدونم همه چي به دست خداست گفتم شماهم اگه دوست داري اين راهو امتحان كن موفق باشي عزيزم
مامان منتظر
پاسخ
زهرا جون برات ارزوی موفقیت میکنم و از خدا بهترینها رو براتون میخام. هرچی برامون مقدر شده باشه. راضی ام به رضای خدا.ممنون که به فکر منم بودی.ولی متاسفانه دارو روی شوهر من تاثیری نداره