نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 16 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

بوی مادرانگی

1394/9/20 17:28
نویسنده : مامان منتظر
457 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت هزاران بار شکرررررررررررر

بالاخره من هم مادر میشوم .وای که چقدر لذت بخشه چقدر شیرینه مادر شدن اینکه ی قلب کوچولو تو وجودت تالاپ تولوپ کنه هنوز باورم نمیشه ولی تو هستی  توی وجود منی هر بار با شنیدن صدای قلبت با دیدن دست و پاهای چند میلیمتریت قند تو دلم اب میشه و خداروشکر میکنم که منو لایق مادر شدن دونست.

با همه سختیهایی که کشیدم دارم به لحظات خوبش نزدیک میشم .

نفس مامان نمیخام بگم چه چیزایی بهم گذشت چون خیلی سخت بود عذاب بود .اون کسانی که تو پروسه درمان هستن کاملا درک میکنن امپولا کبود شدنها  دردها و اعصاب ضعیف و جواب منفی و ........ولی خداروشکر گذشت همه اینها الان برام شیرینه چون تو رو بهم رسوند .

نفسم بی صبرانه منتظر در آغوش کشیدنت هستم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان عفیفه
20 آذر 94 19:13
سلام.مبارکه.خداحفظش کنه براتون
مامي ياسين
30 آذر 94 8:52
هانی جان الان دیدم ایشالله مبارکت باشه عزیز مواظب نی نی و خودت باش از الان میکم خوش قدم باشه
مامان منتظر
پاسخ
ممنون عزیزم.برامون خیلی دعا کن.خدا گل پسرتو برات حفظ کنه
مينا
23 دی 94 14:19
عزيزم . مباركت باشه مامان شدنت راستش منتظر اومدنه فرشتت بودن اما انگار خدا جوري ديگه لطفشه شامل حالت كرده بهت تبريك ميگم
مامان منتظر
پاسخ
ممنون عزیز دلم.انگاری قسمت ما اینجوری بود. دعا میکنم هر چه زودتر فرشتتو بغل کنی .
مينا
24 فروردین 95 14:21
سلام عزيزم . دختر گلمون چطوره . راستي اسمشو چي ميخواي بزاري
مينا
14 اردیبهشت 95 11:11
سلام . چه خبر عزيزم . از ني ني گلي خبري نشد