نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

دلم هواتو کرده

1391/3/1 1:12
نویسنده : مامان منتظر
306 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی خوشگلم اگه بدونی چقدر امشب دلم هواتو کرده .اخه چرا با من قهری؟؟

چرا خودتو به من نشون نمیدی؟

مامانی من تو رو از امام رضا خواستم ....اقا رو قسم دادم که به دل شکستم نگاه کنه و تو رو زود بفرسته پیش ما....

یا امام رضا ..یا ضامن اهو ....جوابمو بده.....به همه کسانی که منتظرن نگاه کن ...به دلهای منتظرشون...به دلای شکستشون ....به تمام دوستام که سالهای سال به دنبال درمان هستن یه نی نی خوشگل و سالم و صالح بده ......امیییییییییییییییییییییییییییییییینننننننننننننننننن

 یه جورایی منتظر معجزه هستم هر روز دعا میکنم که تو اومده باشی توی دل مامانی بدون اینکه من خبر داشته باشم ...نمیدونی چه لذتی داره لذت مادر شدن..........

.البته من هنوز تو واقعیت تجربش نکردم ولی  بعضی شبا تو رو خواب میبینم بهت شیر میدم باهات بازی میکنم

واقعا شیرینه. شیرینه شیرین مثل عسل ...دوست ندارم از خواب بیدار شمممم   یا دوست داشتم وقتی بیدار میشدم تو توی بغلم بودی و همه چی واقعیت بود........

 

باز به امید دیدنت میرم بخوابم فسقلی مامان

بوسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله آرام
11 خرداد 91 18:14
ایشالا نی نی بزودی میاد توی دل مامانش بیخبررررررررر ....... بابا شما نمیدونید خاله چقدر دل نازکهههههههههه اینجوری مینویسید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دارم همینجور اشک میریزممممممممممممممم