نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 24 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

تولد

1391/3/12 19:33
نویسنده : مامان منتظر
338 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک

سلام کوشولوی مامانی.امروز تولد باباییته.میخوایم یه جشن ٣نفره واسش بگیریم

بزن کف به افتخارش هوررررررررررررررااااااااااااااااااا

این کیک برای همسر خوبم تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

 

مهربونم عزیز دلم با همه وجود دوستت دارم و دعا میکنم همیشه سایت بالا سرم باشه

وروجک مامان امروز بابایی مهربون ٢٧ سالو تموم کرده و رفت تو ٢٨ سالگی.......

قول بده زودتر بیای و شادی زندگیمونوکامل کنی

همیشه دوستت دارم بهترین  بهترینها .همسرم  بوووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آینده(آرزو)
5 شهریور 91 12:10
سلام عزیزم خیلی وقته آپ نکردی کجایی ؟
مامان آینده(آرزو)
10 شهریور 91 21:03
سلام دوستم ....منم لینکت کردم ...خوشحالم که اومدی وبلاگم