نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 24 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

منو ببخش

1391/7/4 0:42
نویسنده : مامان منتظر
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم.امیدوارم هرجا که هستی خوب باشی.مامانی رو ببخش اگه خیلی وقته بهت سر نزدم.این

مدت اصلا دل ودماغ نداشتم وقتی تو نیستی پیشم زندگیم شادی و نشاط رو نداره

بعضی وقتا به خدا گله میکنم که چرا ما ادما رو اینجوری امتحان میکنه نمیدونم امتحانه یا عذاب یا حکمت......

البته منظورم فقط نبود تو نیست من به خیلی روشهای دیگه هم امتحان پس دادم...

خوشحال بودم که تو میای و زندگیم عوض میشه ولی چرا ؟چرا؟بازم نمیشه ؟؟

چرای اینبار به خاطر خرج و مخارج و هزینه اومدنته که متاسفانه الان بودجه ای نداریم واسه درمان....افسوس

اخه میدونی خداروشکر ماداریم صابخونه میشیم و همه پس اندازو داراییمون رفت واسه خرید خونه و واسه اومدنت هیچی نمونده .

نمیدونم تا کی باید منتظر باشیم

ولی من از درگاه خدا ناامید نیستم ..شاید یه روزی از همین روزا تو ناغافل و سر زده پریدی تو دل مامانی....

وای فکرشو بکن ...قلب من مامان بشم خدای من یعنی میشه؟؟؟خیال باطل

به امید آن روز..............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

زینب (مامان امیر عباس)
4 مهر 91 1:01
سلام دوست خوبم ... انشالله خدا به شما هم یه نی نی سالم و صالح میده ... گلم تجربه های تلخ زندگی به من ثابت کرده که نباید چیزی و از خدا به زور خواست ... بذار به صلاح خودش بهت میده