نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 24 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

اومدنت به تاخیر افتاد

1391/8/9 11:50
نویسنده : مامان منتظر
389 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان که نمیدونم کجایی.این روزا سخت فکرم درگیر خونه ای که داریم میسازیم .هر روز میریم دنبال لوازم ساختمانی که نیاز داریم.مثل کابینت پکیج شیرالات..هر بار که میرم تا دفعه بعد که میریم کلی چیزاگرونتر میشه منم کلی غصه میخورم چون پول نداریم این همه خرج کنیم اونوقت واسه اومدن تو دیگه هیچی نمیمونه.تا الان چند تاوام گرفتیم و کلی قسط داریم هرچی فکر میکنم به این زودیا نمیتونی بیای پیشمون مگر اینکه خدا بخواد.

دلم خیلی هواتو کرده زود بیا پیشمممممممممژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آینده (آرزو*)
27 آبان 91 12:37
سلاممممممممممممم عزیزممممممممممممم ممنونمممممممممممم از لطفت ....مرسی گلم حتما نذر میکنم ....انشاا... که به زودی قسمت خودت ...راستی خونه جدید مبارک ....مطمئن باش خدا میخواد وقتی نی نی بیاد روزیش هم با خودش میاره نگران نباش ....
مامان آینده (*آرزو*)
9 آذر 91 13:56
سلااااااااااام ممنون گلممممممم از نظرت مرسی که میای ...و نظرررررررررر میزاری .
معصومه
9 آبان 92 19:53
عزیزم لینکت کردم




خوش اومدی ب وبلاگ عزیز نیومده من.
منم لینکت کردم