نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 24 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

درد و دل 2

1392/6/11 23:24
نویسنده : مامان منتظر
891 بازدید
اشتراک گذاری

بازم دلم گرفته البته در نبود تو دیگه طبیعیه حالو روز من غیر از این نمیتونه باشه .خیلی تنهام میدونی چیه همه از من ,تو رو میخوان و من نمیدونم باید چی بگم .خوشگلم حتی دوستامون بدون تو به ما سر نمیزنن اخه تو که نیستی من هیچی ازتو ندارم بگم هیچ عکسی ندارم بذارم حتی اون دوستامون که قبلا میومدن بهمون سر میزدن و وبلاگتو میدیدن حالا مامان شدن ما رو یادشون رفت .افسوسمیبینی چقدر تنهااااممممممم.گریهچرا تنهایی های مامانو میبینی و نمیای پیشم؟؟؟ناراحت خیلی از وبلاگ مامانایی که 1ساله اپ نکردن روزانه بازدیدیشون خیلی بالاست چون همه منتظرن ی عکس و مطلب ببینن ولی هیچکی دوست نداره بیاد جایی که سوت و کوره .من از اونا گله ندارم بلکه از تو گله دارم که به فکر من نیستی به فکر دل شکسته من نیستی بعضی وقتا فکر میکنم هیچکس حتی بابایییت منو درک نمیکنه

اگه تو بودی زندگی من این نبود

اگه تو بودی خیلی حالم خوب بود

اگه تو بودی دیگه حسرتی نداشتم

اگه تو بودی ........

اگه تو بودی .........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مهلا
11 شهریور 92 23:46
گاهی انقدر که به فکر کودکمان هستیم به خودمان وانکسی که هر روز باعشق نگاهمان می کند نیستیم گاهی یادمان می رود از لذتهای حلالمان لذت ببریم گاهی یادمان می رود از کنار هم بودن باهم بودنمان لذت ببریم اگر دوست داشتی بیا تا این انتظار راتمام کنیم
مهلا
13 شهریور 92 16:40
درضمن ببخشید بخاطر دیشب اما بخاطر پسرم یک شب هستم دوشب نیستم

یعنی نوسان داره امدنم اما حتما همین جا برات مطلب می ذارم[لبخ


ممنونم منتظرم
مهلا
15 شهریور 92 22:46
شب بخیر گلم جواب سوالم ندادی که؟
تادرس سوم بگم


چه سوالی؟نظری واسم نیومده خانمی
گيسو
20 شهریور 92 10:21
خانومي عزيز توكلت به خدا باشه. به اين فك كن كه خدا بهترين ها رو برات درنظر گرفته. ايشالا كه زود زود به مراد دلت برسي و با خبردادن ني ني نازت خوشحالي من رو چند برابر كني.


مرسی گیسو جان.انشالا شمام هرچی ازخدا میخوای بهتون بده
الهه صبر
21 شهریور 92 0:56
عزیزم حتما به زودی 3 نفر یا شایدم 4 نفر میشین

توکلت به خدا باشه خدا همراه توکل کنندگاشه

انشالله به زودی خوشبختیتیون کامل میشه[قلب


ممنون که بهمون سر زدی
مامان دخملی
13 مهر 92 1:13
سلام ای جانم مامانی چه دل پری داری عجله نکن شما هم به زودی نی نی دار میشی به امید خدا