نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 23 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

برای عزیز ندیده ام

1392/8/19 12:54
نویسنده : مامان منتظر
761 بازدید
اشتراک گذاری

 

من خواب دیده ام که کسی می آید
من خواب یک ستاره ی قرمز دیده ام
و پلک چشمم هی می پرد
و کفشهایم هی جفت میشوند
و کور شوم
اگر دروغ بگویم
من خواب آن ستاره ی قرمز را
وقتی که خواب نبودم دیده ام
کسی می آید
کسی می آید
کسی دیگر
کسی بهتر
کسی که مثل هیچ کس نیست...

 

فروغ فرخزاد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مهلا
27 آبان 92 20:36
عزیزم کجایی؟پس چرا به من سر نمی زنی نگرانت هستم
معصومه
4 آذر 92 9:59
عزیزم منم بریدم اما برای تو بریدن زوده حتما به درمون ادامه بده من به هر دری زدم جز آی وی اف ولی تیروئید دارم باید صبر کنم تا درمان بشم تیروئید قدرت تخمودنام رو گرفته نمیذاره فعال بشن و تخمک آزاد کنن
مهلا
20 آذر 92 14:28
اهای اهای بیداری پس چرا پیش ما نمیای
معصومه
26 بهمن 92 10:09
پیام قبلیمو دیدم یاد روزگار سختم افتادم عزیزم اندکی صبر سحر نزدیک است
شمیم
9 اسفند 92 15:53
معصومه
21 اسفند 92 12:20
نظر قبلی منو بخون.........خجالت کشیدم از خدا که بریدم و بهش پناه نمیبردم و وقتی دست زدم به دامان ائمه و خوده خدا زودی حاجت گرفتم انشالله حاجتروا شی گلم