نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

دلتنگی

1391/1/26 20:32
نویسنده : مامان منتظر
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان.خوبی خوشی؟

نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده دوست دارم همیشه بیامو باهات حرف بزنم بعضی وقتا به خدا گله مند میشم که چرا بعضی ها تو زندگی همه چی دارن هر چیزی که بخوان همون موقع فراهم میشه اصلا معنای سختی و مشکلو نمیدونن .

اونوقت یکی هم مثل ما مشکل روی مشکل. هر کدوم حل میشه یکی دیگه جاشو میگیره به خدا بعضی وقتا خسته میشم میدونم شاید یه کم ازت دور شدم خدا جونم ولی باور کن با همه وجود دلم با توهست. فسقلی من تر خدا زودتر بیا بغل من و بابایی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ابوالفضل
26 فروردین 91 20:59
سلام عزیزم امیدوارم هر چی زودتر به عزیزت برسی سال خوبی داشته باشی یه سال رویایی
بابای ملیسا
26 فروردین 91 22:29
با سلام . کلبه کوچیک و مجازی ملیسا خانم با عکسهای جدید و قشنگش روشن و زیباتر شد . لطفا اگر قدم رنجه کردید و تشریف آوردید ، لف کنید و قشنگترین شعر ، قشنگترین حرف دل ، قشنگ ترین آرزو ، قشنگترین دعا ، خلاصه قشنگترین چیزی رو که می تونید به ملیسا هدیه بدید رو دریغ نکنید و تو قسمت نظرات بهترینها رو برای دوردونه حقیر بنویسید . ممنون میشم . تمام این دعاها و آرزوها ، نصیحتها و حرف دلها یک روزی می شن چراغ راه ملیسا .
مامان آینده ( آرزو)
27 فروردین 91 13:17
سلام عزیزم .... انشاا... خا زوده زود نی نی میذاره تو دلت آهنگ وبلاگتم قشنگه عزیزم زیاد نگران نباش نگرانی و استرس خودش باعث میشه دیر تر نی نی بیاد عزیزم