نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

سلام

1391/1/29 23:39
نویسنده : مامان منتظر
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان نمیدونم الان کجایی وچه کار میکنی

مامانی تصمیم گرفته از امروز باهات درد ودل کنه اخه مامانی خیلی تنهاست ونمیتونه حرفاشو به کسی بگه جز شما وبابایی

میدونی فرشته ی من باباییت پیش ما نیست فقط چند روز میاد و میره به خاطر همین من تنهام و روز به روز نبودنتو بیشتر حس میکنم.

منو بابایی الان چند ماهه که منتظرتیم ولی اینطوری که معلومه بابایی ی مشکل پزشکی داره و ما نمیتونیم عزیز دلمونوبغل کنیم فعلا باید منتظر باشی

مرتب میام و باهات حرف میزنم فرشته ناز مامان....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آینده ( آرزو)
26 فروردین 91 14:43
سلام عزیزم ممنون که اومدی وبمو نظر دادی عزیزم انشاا... مشکلت زوده زود حل بشه ما هنوز منتظر نیستیم عزیزم ولی خیلی دلم میخواد زودتر بیاد .....بازم بیا پیشم عزیزم ....خوشحال میشم ..وب تو هم با این که تازه تاسیسه جالبه ....موفق باشی برات دعا میکنم
زری
26 اردیبهشت 91 22:08