نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

فرشته کوچولوی من

1391/1/29 23:42
نویسنده : مامان منتظر
270 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نازنین مامان و بابایی.

 

خیلی دوست دارم بدونم الان کجا داری پرواز میکنی با اون بالهای کوچولوی خوشگلت که دوست نداری بیای پیش ما....فسقلی من کاش گاهی میومدی به ما هم سر میزدی حال و روز ما رو ببینی شاید دلت بسوزه اونوقت بری پیش خدا و ازش بخوای که زودتر بفرستتت تو این دنیا...شکلک یاهو - جدید - تصاویر زیبا ساز

 

میدونی عزیزمامان من شنیدم بچه ها قبل از به دنیا اومدنشون تو اون دنیایی که زندگی میکنن وقتی هنوز مامان وباباشون همدیگرو پیدا نکردن انقدر تلاش میکنن تا اونا رو به هم برسونن تا اینکه خودشون زودتر بیان تو جمع آدمای زمینی...حالا فسقلی من منو بابایی که خیلی وقته همدیگرو پیدا کردیم پس تمام تلاشتو بکن تا خدا رو راضی کنی وجود نازنینتو به ما هدیه کنهشکلک های زیبا ساز وب در : www.mania-dv.blogfa.com |click Here

کوچولوی من نکنه داری واسه مامان بابایی ناز میکنی ولی خدایی نازم داری منم انقده نازتو میکشم تا اخر خسته بشی و بیای

فنچولکم دوست دارم و میبوسمت یه عالمه

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الی
30 فروردین 91 0:12
سلام هانی جون برات آرزوی بهترینها رو دارم ایشالا نی نی نازت زوده زود میاد تو دلت و از شادی ها واسش مینویسی فقط امیدت به خدا باشه



الی جون مرسی عزیزمخدا نی نیتو برات نگه داره دوست دارم بوسسسسسس
خاله آرام
30 فروردین 91 11:07
سلام مامان هاني
وبلاگ ني ني مبارك باشه

از خدا ميخوام بزودي خاطرات ني ني رو توش بنويسي.




مرسی ارام جون که به وب من سر زدی خاله ارام خدا از زبونت بشنوه مامان هانی بشم.ایشالا شما هم زود مامان ارام میشی