نفس ماماننفس مامان، تا این لحظه: 8 سال و 23 روز سن داره

کوچولوی ناز مامانی زودتر بدو بغلم

دلتنگم برای کودکی

1393/1/5 1:28
نویسنده : مامان منتظر
734 بازدید
اشتراک گذاری

دلم گرفته از دنیا ..دلم گرفته از زندگی ..دلم گرفته از ادمهایی دور و برم..دلتنگم برای عزیزانم که دیگر نیستند..دلتنگم

می خواهم برگردم به روزهای کودکی

آن زمان ها که :

پدر تنها قهرمان بود .

عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد

بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ...

بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند .

تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند.

تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود

و معنای خداحافـظ، تا فردا بود

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

معصومه
28 فروردین 93 11:58
عزیزم امیدها و آرزوهای خوبی برات دارم انشالله 31 فروردین معلوم میشه نی نی در چه حاله دخمله واقعا یا پسمله
مامان منتظر
پاسخ
ممنونم معصومه جان.انشالا که سالم باشه
مهلا
1 خرداد 93 23:14
دوست خوبم کجایی دلم برات تنگ شده بگو چیکار کردی
مامان منتظر
پاسخ
فدات بشم مهلا جونم.منم دلم برات تنگ شده
الی مامان الینا
23 مرداد 93 21:43
سلام هانی جونم خوبی؟؟ دلم واست خیلی تنگ شده اگه وایبر یا واتس یا هر کدوم از این برنامه ها رو داری بگو باهم بحرفیم البته اگه دوست داری زه دلم .
مامان منتظر
پاسخ
سلام الی جون.منم دلم برات تنگ شده.شمارمو خصوصی گذاشتم برات.
زهرا
25 مرداد 93 17:10
مامان منتظر سرنوشت منم عين توئه منم منتظر يه فرشته ام ولي هنوز نيومده منم همش دنبال يه همدردم بازم بيا از خودت خبر بذار
بنفشه ومهدی
8 شهریور 93 23:44
دوستم ممنون که میای اما چرا مطلب نمی ذاری چرا ازت خبری بهم نمیدی
مامان منتظر
پاسخ
مطلب نمیزارم چون چیزی برای گفتن ندارم.انشالا ی مدت دیگه شاید تکلیفم معلوم شه اونوقت میام و مینویسم.